Selamat Maju Jaya !

Assalammualaikum dan selamat malam...
aktiviti malam ni ialah membawa family dinner bersama di luar..
dah lama rasanya x pegi makan bersama..
ye la..masing2 cuti x sama..
so aku amek waktu ni la...
alhamdulillah perut sgt kenyang n puas hati...
berbaloi2 la wa cakap lu..hehehe !

ok..straight to the point...
actually, aku baru je dpt tahu pasal sorang membe aku nih...
dia dah dapat keje..
alhamdulillah...setelah lebih kurang 3 tahun dia berehat di rumah di atas sebab2 tertentu, akhirnya dia dah semakin sihat dan pulih seperti sediakala..
even kami jarang berinteraksi but aku tahu jugak serba sedikit..
biarlah aku tahu dari kejauhan....
apa aku tahu dia mayb masih marah kat aku...
apa boleh buat...
manusia x boleh lari dari kesilapan n i agree..

ok to awak, awak n awak...
gud luck n hope our dream come true...
saya sentiasa doakan yang terbaik utk awak...
kenangan dgn awak x mungkin saya dapat lupa..
tipu la kan..ye la..mulut kata tak tapi hati siapa tahu kan...
hanya ALLAH yang tahu semuanya...
samada yang tersurat mahupun yang tersirat...
awak dok sana nanti jaga diri baik2...
bezakan mana yang baik n mana yang buruk taw...
saya tahu awak bukan budak kecil lagi tp saja saya nak ingtkan.. :)

lastly, selamat malam... :)

1 comment:

  1. sapa kah?? hehehe

    pijat..tulisan ni kurang clear.. cari font yg sesuai yer.. mata yong ni kurang bole bce sket hehehe

    ReplyDelete